WooCommerce, WooShop

Τι χρειάζεστε για την κατασκευή eshop; (Οδηγός κατασκευής ενός επιτυχημένου eshop)

Τι πρέπει να ξέρετε για την κατασκευή ενός eshop;

(Οδηγός κατασκευής ενός επιτυχημένου eshop)

 

Το ηλεκτρονικό εμπόριο, ήρθε για να μείνει στην ζωή μας. Τα ποσοστά ηλεκτρονικών πωλήσεων, έχουν εκτοξευθεί την τελευταία 10 ετία, η περίοδος της καραντίνας έπεισε και τους πιο δύσπιστους. Στην DSDC, όντας 15 χρόνια στον τομέα και έχοντας κατασκευάσει πολλές λύσεις, είτε σε επίπεδο eshop, είτε λογισμικού διαχείρησης, με το άρθρο θέλουμε να ξεκαθαρίσουμε έννοιες και πρακτικές. Η μεγάλη αύξηση των ηλεκτρονικών καταστημάτων, έχει αυξήσει πολύ τον ανταγωνισμό. Βέβαια, τώρα είναι η καλύτερη στιγμή, για να γίνει ποιοτικό ξεκαθάρισμα.Παρακάτω θα ξεκαθαρίσουμε, τα βήματα, τις επιλογές και τις πρακτικές, που θα εκτοξεύσουν την επιχείρησή σας, ώστε να σταθεί αξιοπρεπώς και ανταγωνιστικά ηλεκτρονικά.

 

Τι χρειάζομαι για να φτιάξω ένα eshop;

Υπάρχουν πολλές πλατφόρμες κατασκευής eshop με τις επικρατέστερες WooCommerce, Magento, Shopify, Prestashop, Opencart κ.α. Με το WooCommerce, να είναι πολύ μπροστά από το δεύτερο Magento, παγκοσμίως. Οι λόγοι έχουν να κάνουν με τεχνικά χαρακτηριστικά, κόστος, απλότητα χρήσης. Η DSDC, έχει επενδύσει στο WooCommerce. Είναι το πιο πλήρες πλέον, με πολλές δυνατότητες, τεράστια υποστήριξη και επιλογές, λόγω της δημοφιλίας και ποσοστού χρήσης. Το WooCommerce είναι μια πλατφόρμα ανοιχτού κώδικα, που υποστηρίζεται και χρησιμοποιείται από εκατομμύρια επιχειρήσεις, αποτελεί την πιο ασφαλή επιλογή για το χρόνο  και τα χρήματα σας. Λειτουργές, που παρέχονται στο WooCommerce σε ιδιαίτερα χαμηλά κόστη, κάποτε γινόντουσαν custom, με τεράστιο κόστος και προβλήματα συντήρησης. Το 80% εταιριών στην Ελλάδα και τον κόσμο κατασκευάζουν ή γνωρίζουν το WooCommerce. Η κατασκευή ενός βασικού eshop Woocommerce ξενικά σε πολλές περιπτώσεις από 450€ + Φ.Π.Α. 

 

Δείτε τιμές για κατασκευή eshop εδώ, συμπληρώνοντας τον υπολογιστή κόστους κατασκευής eshop

 

Όνομα eshop και χώρος φιλοξενίας

Σημαντικό βήμα είναι να επιλέξετε, ένα καλό όνομα domain για το eshop σας. Δεν είναι απαραίτητο να είναι ίδιο με την επωνυμία σας. Το domain πρέπει να είναι απλό, με λίγους χαρακτήρες και να μένει στο μυαλό του πελάτη. Επίσης, πολύ σημαντικό είναι να γίνεται έλεγχος κατοχύρωσης εμπορικού σήματος. Υπάρχουν πολλές περιπτώσεις, που αγοράζουν ένα domain, που τυχαίνει να είναι διαθέσιμο, αλλά να υπάρχει εμπορική ονομασία, από άλλη επιχείρηση και να πρέπει να παραδοθεί ή να μην μπορεί να χρησιμοποιηθεί. Όταν κάνουμε έλεγχο domain δεν σημαίνει ότι είναι διαθέσιμο και εμπορικά. Αυτές οι διαδικασίες είναι διαφορετικές. Στην DSDC, μπορούμε να σας καθοδηγήσουμε και σε αυτή την διαδικασία.

Μια πολύ συχνή ερώτηση, που μας κάνουν πελάτες, είναι και το θέμα του hosting. Ένα eshop είναι πολύ πιο απαιτητικό, από μια δυναμική σελίδα. Επομένως, το κόστος του πακέτου φιλοξενίας, συνήθως, που προτείνεται είναι μηνιαίας χρέωσης από 20€ + Φ.Π.Α, τύπου VPS. 

 

Πως θα πουλήσει το eshop μου;

Η παραπάνω ερώτηση, έχει πολλές απαντήσεις, εμείς θα σας παρουσιάσουμε την δοκιμασμένη λύση μας.

Marketplaces (Skroutz, bestprice, Shopflix κ.α)

Στα νέα μας eshop, μια από τις πρώτες μας προτάσεις, είναι η άμεση διασύνδεση με marketplaces. Πολλοί πελάτες μας, δυσανασχετούν σκεπτόμενοι, την προμήθεια και τον ανταγωνισμό. Η απάντησή μας, είναι απλή. Δεν είναι υποχρεωτικό να ρίχνετε τις τιμές σας, ας μην παίρνεται 100 παραγγελίες ανά ημέρα με 5% κέρδος, αλλά 10 παραγγελίες με κέρδος 20%. Φροντίστε το eshop σας να είναι οργανωμένο και έυκολο για τον πελάτη και θα έχετε μεγαλύτερο τελικό κέρδος. Όταν επιλέγετε ένα πολυσύχναστο δρόμο, για το κατάστημά σας, ανά 10 μέτρα, υπάρχουν ανταγωνιστές, φροντίστε το “κατάστημά” σας, να έχει ποικιλία, καλή εξυπηρέτηση και πολύ πληροφορία για το προιόν και θα είστε ο κερδισμένος, όντας ο πιο αξιόπιστος. Με αυτό τον τρόπο, ο πελάτης θα σας θυμάται και θα έχετε λαμβάνειν και εκτός αυτών των marketplaces.

Social (Google, Facebook)

To Facebook και η Google, είναι πολύ σοβαρές πύλες πωλήσεων. Από τις πρώτες κινήσεις είναι η διασύνδεση με αυτές τις πλατφόρμες. Για αυτές τις πλατφόρμες θα έχετε στο νου σας, ότι χρειάζεστε ένα σταθερό μηναίο πάγιο προωθήσεων. η σταθερή προβολή είναι η πιο αποτελεσματική στρατηγική.

Newsletter

Οι παραπάνω τρόποι προώθησης θα σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε, ένα ιδιαίτερα μεγάλο πελατολόγιο. Εξάλλου ο πιο σίγουρος πελάτης είναι ο πελάτης, που έχει ξανά ψωνήσει και έχει μείνει ευχαριστήμένος από την εμπειρία.

Τηλεφωνικές παραγγελίες

Πολλά eshop “κρύβουν” τους τηλεφωνικούς αριθμούς τους, οι τηλεφωνικές παραγγελίες είναι εξίσου σημαντικές, όπως και οι ηλεκτρονικές. Μέσω του τηλεφώνου, έρχονται οι πιο διαστακτικοί πελάτες, που φοβούνται την αξιοπιστία του καταστήματος, όπως και το απόθεμα.

Διαχείριση παραγγελιών και αποθέματος στο eshop μου. Σύνδεση eshop με ERP.

Στην DSDC, έχοντας ολοκληρώσει πολλές γέφυρες με γνωστά ERP, πάντα είχαμε την εικόνα για την σοβαρότητα της διασύνδεσης και τον συγχρονισμό του αποθέματος. Βέβαια, πολλά ERP, τα eshop τα “βλέπανε” σαν επικουρικά κανάλια πωλήσεων, με ελάχιστη κίνηση, επομένως το κόστος και η ποιότητα διασύνδεσης, πάντα δημιουργούσε τεράστικα κόστη, πολύ χρόνο, τριβή με πελάτες και φυσικά στο τέλος λάθη και σημαντικές αποκλίσεις στο ζητούμενο, δηλαδή τον συγχρονισμό αποθέματος και παραγγελιών. Επισης ένα απαιτητικό eshop δεν έχει μόνο την τιμολόγηση και το απόθεμα, που πρέπει να κάνει. Έχει την γρήγορη έκδοση και ενημέρωση πελάτη με το Voucher της εκάστοτε Courier. Όλα αυτά είναι βήματα, που πρακτικά ένα eshop, θα χρειαστεί να πάει σε 2 ή 3 διαφορετικές λύσεις λογισμικού ή να πληρώσει τεράστια ποσά κατασκευής και συντήρησης.

 

Λαμβάνοντας τα παραπάνω υπόψιν και έχοντας την πολυετή εμπειρία από eshop, που μπορούν να κάνουν και 5000-8000 παραγγελίες ανά ημέρα, κατασκευάσαμε ένα μοντέρνο ERP, που πωλείται Ελλάδα και εξωτερικό. Το WooShop POS + ERP. Πρόκειται για ένα επαναστατικό λογισμικό, που έφερε όλες αυτές τις διαδικασίες σε ένα απλό και γρήγορο περιβάλλον. Το λογισμικό μας είναι καθαρά κατασκευασμένο για το WooCommerce, ώστε να μπορέσουμε να επιτύχουμε πλήρη αμφίδρομη διασύνδεση. Διασύνδεση με πάρα πολλές εταιρίες courier, με άμεση ενημέρωση του πελάτη και εκτύπωση του voucher κατά την δημουργία του. Ηλεκτρονική τιμολόγηση, Live συγχρονισμό αποθέματος, υποστήριξη πολλαπλών αποθηκών και καταστημάτων, περιβάλλον για τηλεφωνικές και social παραγγελίες, διασύνδεση με SMS, με απεριόριστα πρότυπα, πλήρη διαχείριση των προιόντων του eshop σας, από το λογισμικό και πολλές άλλες λειτουργίες. Ο σκόπός είναι να μειωθεί ο χρόνος διαχείρισης των παραγγελιών, είτε από αποφυγή λαθών, είτε με τους αυτοματισμούς μας. Επίσης καλύτερη ενημέρωση του πελάτη για την κατάσταση παραγγελίας του, πρακτική, που αποδεδειγμένα σας κάνει να ξεχωρίζετε από την μάζα των eshop, που υπάρχουν.

 

Δείτε περισσότερα για το WooShop POS + ERP εδώ

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *